Bűncselekmények: Azok a bűncselekmények, amelyek hatással vannak a szubjektív biztonságérzetre (rongálás, testi sértés, lopás, garázdaság, jármű önkényes elvétele, betöréses lopás, szándékos befejezett emberölés, rablás).
Állami támogatások (2014): Kifizetett EFOP-, GINOP-, IKOP-, KEHOP-, KÖFOP-, MAHOP-, RSZTOP-, TOP- és VEKOP-támogatások.
Állami támogatások (2022): Kifizetett GINOP Plusz-, TOP Plusz- és VOP-támogatások.
Az alábbi indikátorok nem elérhetők kerületi szinten: közüzemi ivóvízvezeték-hálózatba bekapcsolt lakások aránya, állami támogatások összege egy főre (pályázatok), felsőfokú intézmények nappali tagozatos hallgatóinak száma (képzés helye szerint), 1000 lakosra (fő), a legközelebbi, legalább 50 ezer fős város elérési ideje közúton a legrövidebb úton (perc), helyközi autóbuszmegálló léte, internet-előfizetések száma ezer főre, közüzemi szennyvízgyűjtő-hálózatban (közcsatornában) tisztítottan elvezetett szennyvíz aránya, a lakosságtól szelektíven elszállított települési hulladék aránya, szállított utasok száma a helyi tömegközlekedésben, utaskilométer-szám a helyi tömegközlekedésben.
V. kerület, költségvetési számok: A KSH a főváros költségvetését hozzáadja az V. kerület költségvetési számaihoz, így Belváros-Lipótváros költségvetési számait (például: iparűzési adó) a kerület zárszámadásai alapján számoltuk ki.
Diplomások aránya: A diplomások 2014-es arányát a 2011-es és 2022-es népszámlálási adatok alapján lineáris interpolációval becsültük meg. Az interpoláció során feltételeztük, hogy a diplomások arányának növekedése az adott időszakban egyenletes ütemben történt. Ennek megfelelően a 2014-es érték meghatározásához a 2011-es és 2022-es népszámlálási adatok közötti különbséget az eltelt évek arányában osztottuk fel.
Lakásárak: A KSH a lakások átlagos négyzetméterárának meghatározásakor kizárólag olyan települések adatait veszi figyelembe, amelyek területén az adott évben legalább három ingatlantranzakció történt. Azok a települések, amelyeken ennél kevesebb ügylet zajlott, nem szerepelnek az adatbázisban.
Alapszolgáltatáson felüli kiadások: Azok a Központi Statisztikai Hivatal által számított tételek, amelyeket nem az önkormányzatok kötelező feladatainak ellátása érdekében használtak fel. Ide tartoznak a beruházásokra, felújításokra, a foglalkoztatással kapcsolatos ellátásokra, illetve a családtámogatásra és lakhatásra fordított önkormányzati kiadások.